moon biografi

Kr. 150,- fritt levert.
Send bestilling til:
post@fredsforbundet.no
med ditt navn og adresse.
Kr. 150,- kan sendes på VIPPS
til Universelt Fredsforbund.

familie-og-seksualmoralvar tema på UFs konferanse 28. Mars. Selv om Norge er kåret til verdens beste land ifølge FN, opplever vi daglig altfor mange sosiale tragedier.

kvinners-rolle-som-fredsskaperble tatt opp på kvinnedagen. Arrangementet var i samarbeid med IHSG og Global Peace. Temaer som kvinners identitet og kvinners rolle i ulike kulturer ble tatt opp. I tillegg til presentasjoner ble en fredsbro-seremoni arrangert og vi fikk oppleve tre fantastiske tamilske dansere.

moenneslandFor mange er fredsarbeidet et politisk engasjement eller engasjement mot våpen. Vi ser på sammenhengen mellom familie og fred og viser til at varig fred må ha sitt grunnlag i harmoniske familier.

taler-29020.11.2006
34 personer var samlet på Håndverkeren konferansesenter. Forsamlingen var bredt sammensatt, med deltakere fra kristen, muslimsk, hindu og sikh-bakgrunn.

mintro220.05.2006
I slutten av april arrangerte Universelt Fredsforbund seminar med deltakere fra kristendommen, islam, bahá'í og jødedommen.

proffesor-perssonSøndag 3. september arrangerte Universelt Fredsforbund sin Festival for fred som en del av fru Hak Ja Han Moons tale-turne til 180 nasjoner. .

Del denne siden:
Del på Facebook Del på Twitter